Az egyszázalékos kampányok évről évre egyedülálló visszajelzést adnak egyházunk szolgálatának társadalmi megítéléséről, továbbá az adófizetők felajánlásából befolyt pénz létfontosságú egyházunk gazdálkodása szempontjából. Ennek megfelelően az MRE kiemelten fontos területként kezelte a sikeres gyűjtések megszervezését, 2006 óta tudatosan készül az ilyen kampányidőszakokra. A 2012-es adóévben a NAV előzetes tájékoztatója alapján 232 393-an ajánlották fel személyi jövedelemadójuk első egy százalékát, ami az előző évhez képest 10 százalékos növekedést jelent. Visszatekintve pedig elmondható, hogy 2012-ben közel kétszer annyian támogatták egyházunkat, mint 2006-ban. A felajánlott összeg, 903 075 533 forint, 8,5 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi összeget.
Nemcsak a református egyház, a többi történelmi felekezet is sikeres gyűjtést tudhat maga mögött. A katolikus egyházat nyolc, evangélikus testvéreinket pedig tizenhárom százalékkal többen támogatták ebben az évben.
Az idei református üzenetet, a hirdetés külső megjelenését a reklámszakma a Hipnózis Reklámversenyen kategóriájában a harmadik legjobbnak választotta.
http://reformatus.hu/egyszazalek/
MRE Kommunikációs Szolgálat