Adminisztrációs munkatársat keres a Református Lelkészi Nyugdíjintézet

Az intézet a Magyarországi Református Egyház lelkészi társadalombiztosítási és nyugdíjrendszerének működtetője és kezelője. Adminisztrációs munkakörben, teljes munkaidőben, akár azonnali munkakezdéssel keresi új munkatársát.

Főbb feladatok:

  • az elektronikus nyilvántartás kialakításában való részvétel, annak kezelése;
  • a lelkipásztorok életpályájának és továbbképzésének nyilvántartása, összefogása;
  • a nyugdíjas lelkipásztorok segítése;
  • adatszolgáltatás az egyházkerületek elnökségei felé;
  • dokumentumok nyilvántartása, iktatása;
  • irodaszerek, eszközök készletfigyelése és beszerzése;
  • posta kezelése, levélfeladás;
  • igazgató és kollégák munkájának támogatása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • középfokú végzettség;
  • adminisztrációs munkakörben megszerzett legalább 2-3 év munkatapasztalat;
  • MS Excel, Word haladó szintű ismerete;
  • a Magyarországi Református Egyház értékeinek tisztelete;
  • pozitív, nyitott, nyugodt, türelmes személyiség;
  • precizitás, a részletek iránti figyelem és elkötelezettség.

Előny:

  • a Magyarországi Református Egyházhoz tartozó valamely szervezetnél szerzett tapasztalat;
  • a Magyarországi Református Egyház ismerete.

Amit kínálunk:

  • Magyarország egyik legnagyobb történelmi egyháza általi stabilitás és infrastruktúra;
  • komplex juttatási csomag (alapbér, cafeteria, képzések);
  • jó hangulatú, összetartó, egymásra odafigyelő és egymást segítő munkatársi csapat;
  • munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület.

Jelentkezés:

  • az állásra fényképes önéletrajz és motivációs levél küldésével lehet jelentkezni;
  • a pályázati anyagokat a kondrat.debora@reformatus.hu e-mail-címre várjuk.