Az intézet a Magyarországi Református Egyház lelkészi társadalombiztosítási és nyugdíjrendszerének működtetője és kezelője. Adminisztrációs munkakörben, teljes munkaidőben, akár azonnali munkakezdéssel keresi új munkatársát.
Főbb feladatok:
- az elektronikus nyilvántartás kialakításában való részvétel, annak kezelése;
- a lelkipásztorok életpályájának és továbbképzésének nyilvántartása, összefogása;
- a nyugdíjas lelkipásztorok segítése;
- adatszolgáltatás az egyházkerületek elnökségei felé;
- dokumentumok nyilvántartása, iktatása;
- irodaszerek, eszközök készletfigyelése és beszerzése;
- posta kezelése, levélfeladás;
- igazgató és kollégák munkájának támogatása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- középfokú végzettség;
- adminisztrációs munkakörben megszerzett legalább 2-3 év munkatapasztalat;
- MS Excel, Word haladó szintű ismerete;
- a Magyarországi Református Egyház értékeinek tisztelete;
- pozitív, nyitott, nyugodt, türelmes személyiség;
- precizitás, a részletek iránti figyelem és elkötelezettség.
Előny:
- a Magyarországi Református Egyházhoz tartozó valamely szervezetnél szerzett tapasztalat;
- a Magyarországi Református Egyház ismerete.
Amit kínálunk:
- Magyarország egyik legnagyobb történelmi egyháza általi stabilitás és infrastruktúra;
- komplex juttatási csomag (alapbér, cafeteria, képzések);
- jó hangulatú, összetartó, egymásra odafigyelő és egymást segítő munkatársi csapat;
- munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület.
Jelentkezés:
- az állásra fényképes önéletrajz és motivációs levél küldésével lehet jelentkezni;
- a pályázati anyagokat a kondrat.debora@reformatus.hu e-mail-címre várjuk.