Intézményvezetőt keres az Encsi Idősek Otthona

A Tiszáninneni Református Egyházkerület pályázatot hirdet az Encsi Idősek Otthonában tagintézmény-vezetői munkakör betöltésére. A pályázat benyújtásának határideje 2025. június 20.

A jogviszony időtartama: egy év határozott idejű, a munka törvénykönyve alapján betöltött jogviszony.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.

A munkavégzés helye: Encs, Ady Endre út 1.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

  • Munkáját az igazgató közvetlen irányításával végzi.
  • Közvetlen kapcsolatot tart feletteseivel, valamint a területileg illetékes egyházmegye és egyházközség elnökségével.
  • A telephely vonatkozásában, a rendelkezésére álló erőforrások felhasználásával biztosítja a jogszabályban meghatározott működési, személyi és szakmai feltételek kialakítását.
  • A tagintézmény munkavállalói felett gyakorolja a munkáltatói jogokat Az igazgató egyetértése szükséges – az általa meghatározott körben – a tagintézmény munkavállalója – ide nem értve az intézményi lelkészt – munkaviszonya létesítéséhez, megszüntetéséhez, bérezéséhez, jutalmazásához és vele szemben fegyelmi vizsgálat indításához.
  • A tagintézmény által nyújtott szolgáltatás jogszabálynak megfelelő, magas színvonalú biztosítása.
  • Javaslatot tesz az igazgatónak a tagintézmény éves költségvetésének összeállítására, közreműködik az éves költségvetés tervezésénél (irányelv, koncepció, tervjavaslat), a jóváhagyott előirányzatok jogcímei szerinti feladatok végrehajtásában és a tárgyévi várható, illetve tényleges teljesítések összegzésével, értékelésével a zárszámadás összeállításában.
  • Az igazgatóval egyeztetve gondoskodik a tagintézményi humánerőforrás biztosításáról. Engedélyezi a tagintézményben a munkatársak műszakbeosztását, szabadságigényeit. Felügyeli és ellenőrzi a jelenléti ívek vezetésének megfelelőségét, hó végén aláírásával igazolja a műszakbeosztásnak megfelelő teljesítést, és továbbítja azt a központhoz bérszámfejtés céljából.
  • Az igazgatóval történő egyeztetés alapján, szükség esetén elrendeli a rendkívüli munkavégzést.
  • Folyamatosan ellenőrzi a tagintézmény működését, melyről rendszeresen beszámol az igazgató felé.
  • Összehívja és vezeti a tagintézményt érintő értekezleteket.
  • A tartós bentlakást nyújtó férőhelyek igénybevételére vonatkozó kérelmek tekintetében elvégzi az előgondozást és vizsgálja a gondozási szükségletet. Akadályoztatása esetén – az igazgató jóváhagyásával – írásban kijelöli az előgondozási feladatok és a gondozási szükséglet vizsgálat lebonyolításával kapcsolatos feladatot végző személyt.
  • Kapcsolatot tart az intézményi szolgáltatást igénybe vevőkkel, illetve törvényes képviselőikkel.
  • Megköti az intézményi jogviszony létesítését megalapozó megállapodást, megállapítja a személyi térítési díjat és arról tájékoztatja a személyi térítési díjat megfizető személyt.
  • Az igazgatóhoz felterjeszti a méltányossági kérelmeket.
  • A tagintézmény működésével kapcsolatos panaszokat, a panaszok kivizsgálását segítő dokumentumokat és információkat haladéktalanul továbbítja az igazgató számára.
  • Biztosítja a szolgáltatást igénybe vevők jogait, bentlakásos elhelyezést biztosító tagintézményben az érdekképviseleti fórumon működéséhez szükséges feltételeket.
  • Szervezi, irányítja a tagintézmény működését.
  • Gondoskodik a tagintézmény működése során felmerülő biztonsági természetű kérdések, feladatok ellátásáról.
  • Az intézmény költségvetésében meghatározott módon rendelkezik a hatáskörébe utalt pénzügyi és humánerőforrás keretek felett.
  • Javaslatot készít az igazgató számára a munkavállalók szakmai felkészültségének a javítását célzó intézkedések megtételéhez, ezen belül a munkavállalók továbbképzésére, a szükséges képzések és továbbképzések időbeli ütemezésére.
  • Gondoskodik a különböző jelentések, kimutatások határidőre történő elkészítéséről.
  • Elvégzi azon munkaköréhez tartozó feladatait, mellyel az igazgató szóban, illetve írásban megbízza.
  • Részletes feladatai a munkaköri leírás tartalmazza.
  • Javaslatot készít, észrevételt tesz a munkafolyamatok hatékony kivitelezése érdekében, a humán erőforrás egyre javuló feladatvállalása céljából.

Illetmény és juttatások:

A munkabér megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései, valamint a közalkalmazottak jogállásáról szóló törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet figyelembe vételével a munkáltatói jogkör gyakorlójával történő megegyezés az irányadó.

Pályázati feltételek:

  • felsőfokú végzettség, a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (I. 7.) SZCSM rendelet 3. számú mellékletben az intézményvezetői munkakörben előírt felsőfokú végzettség;
  • 25/2017. (X. 18.) EMMI rendelet szerinti vezetőképzésben részt vett, vagy vállalja annak teljesítését, kivéve, ha vezetőképzés alól a rendelet szerint mentesül;
  • magyar állampolgárság;
  • cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet;
  • lelkészi ajánlás.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes szakmai önéletrajz;
  • a tagintézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó rövid vezetői program;
  • végzettséget tanúsító bizonyítványok másolatai;
  • három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, mely szerint nem áll a Kjt. 20. § (2) bekezdés d) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt, és vele szemben nem állnak fenn a Kjt. 20. § (2d) és (2e) bekezdésben foglalt kizáró okok;
  • nyilatkozat/hozzájárulás a pályázati anyagban foglalt személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez;
  • hozzájárulás, hogy a pályázati anyagot a véleményezésre jogosultak megismerhetik.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: gyakorló református egyháztagság.

A munkakör legkorábban 2025. július 1. napjától tölthető be.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Molnár Ildikó, a Tiszáninneni Református Egyházkerület Szeretetszolgálata igazgatója nyújt a 06-46-505-770 telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • postai úton, a pályázatnak a Tiszáninneni Református Egyházkerület Diakóniai Bizottsága címére történő megküldésével (3525 Miskolc, Kossuth utca 17.);
  • személyesen a fent megadott címen.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A kiírt feltételeknek megfelelő pályázatok alapján a tagintézmény-vezetőt a Tiszáninneni Református Egyházkerület Diakóniai Bizottság véleményének ismeretében az Egyházkerület Elnökségének egyetértésével az igazgató bízza meg. A pályáztató fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást érvénytelennek nyilvánítsa.

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. június 30.