Kutatás kezdődött a vallási tartalmú médiafogyasztásról

A vallási témájú médiatartalmak fogyasztásáról készít felmérést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság megbízásából a Psyma Hungary Kft. az Egyházak, vallás és hitélet a médiában című kutatási projektben. A többi között azt szeretnék megtudni, hogy az érdeklődők mennyire elégedettek az elérhető vallási tartalmakkal, és milyen csatornákon jutnak hozzá ezekhez.

Kérdőív, felmérés, számítógép, internet, gép - Fotó: Unsplash/Christin Hume

Fotó: Unsplash/Christin Hume

A felméréssel szeretnének képet alkotni arról, hogy milyen ma Magyarországon a vallásos médiatartalmak fogyasztása és megítélése.

Kíváncsiak rá, hogy az érdeklődők az ilyen típusú tartalmak közül mit és milyen csatornán néznek/hallgatnak, mennyire elégedettek a nézők/hallgatók ezekkel a tartalmakkal, és milyen változtatásokat szeretnének.

A részvétel önkéntes és névtelen. A nem és az életkor megadását ugyan kérik, de ezeket az adatokat csak összesítve használják majd fel a statisztikában.

Az online kérdőívet ki lehet tölteni mobiltelefonon, tableten vagy számítógépen is, ez körülbelül tizenöt percet vesz igénybe. Lehetőség van egyes kérdések kihagyására, illetve a megadottaktól eltérő válasz beírására is.

A kérdőívet ide kattintva tölthetik ki.