A munkaviszony időbeli hatálya: határozatlan idejű.
A munkaviszony jellege: teljes munkaidő.
A vezetői megbízás időtartama: a vezetői megbízás öt év határozott időre, 2015. augusztus 1-től 2020. július 31-ig szól.
A munkavégzés helye: Pest megye, 2600 Vác, Brusznyai Árpád u. 6.
A beosztáshoz tartozó, a vezetői megbízással járó főbb feladatok: a köznevelési intézmény vezetőjének feladata az intézmény szakszerű és törvényes működtetése. Dönt az intézmény működésével kapcsolatban minden olyan ügyben, amelyet jogszabály nem utal más hatáskörébe. A fenntartó által jóváhagyott költségvetés alapján biztosítja az intézmény jogszerű működéséhez szükséges személyi és tárgyi feltételeket, felelős a takarékos gazdálkodásért. Feladata a munkáltatói jogok gyakorlása, gondoskodik a munkafegyelem és a munkavégzés előírásainak megfelelő megtartásáról, valamint az intézmény református szellemiségének elmélyítéséről. Tevékenységét az állami jogszabályok, valamint a Magyarországi Református Egyház törvényeinek, szabályrendeleteinek, határozatainak megfelelően köteles végezni.
Bérezés: megállapítására a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény, valamint a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról rendelkező 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet szabályai az irányadók.
Pályázati feltételek:
- református vallás, konfirmáció, teljes jogú egyháztagság
- középiskolai tanár pedagógus-munkakör betöltéséhez szükséges - a nemzeti köznevelésről szóló törvényben meghatározott - felsőfokú iskolai végzettség és szakképzettség
- pedagógus-szakvizsga keretében szerzett intézményvezetői szakképzettség
- legalább öt év pedagógus-munkakörben szerzett szakmai gyakorlat
- a nevelési-oktatási intézményben pedagógus-munkakörben fennálló, határozatlan időre, teljes munkaidőre szóló alkalmazás, vagy a megbízással egyidejűleg pedagógus-munkakörben történő, határozatlan időre teljes munkaidőre szóló alkalmazás (munkaviszony fennállása, illetve létesítése)
- magyar állampolgárság
- erkölcsös életvitel, rendezett magánélet
- büntetlen előélet
Pályázathoz benyújtandó dokumentumok:
- lelkészi ajánlás
- az álláshely betöltéséhez szükséges végzettség, szakképzettség, szakvizsga meglétét igazoló okmányok másolata
- a pályázati feltételek között nevesített szakmai gyakorlat meglétét igazoló dokumentum (pl. munkáltatói igazolás, munkakör megnevezésével)
- eredeti példányú, 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány a büntetlen előélet, valamint annak igazolására, hogy az alkalmazott nem áll a tevékenység folytatását kizáró foglalkozástól eltiltás hatálya alatt
- szakmai önéletrajz
- az intézmény vezetésére vonatkozó program, amely tartalmazza a szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseket
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a teljes pályázati anyagának sokszorosításához, annak - a pályázat elbírálásában részt vevő személyek és testületek által történő megismerése érdekében a részükre való - továbbításához
A pályázat benyújtásának határideje: 2015. június 1.
A pályázat benyújtásának módja: a pályázatot írásban, két azonos szövegű és mellékletű példányban (kérjük, hogy egy példányt ne fűzzenek össze), postai úton a Vác-Felsővárosi Református Egyházközség (2600 Vác, Dózsa György u. 54.) címére kell megküldeni. A borítékon kérjük feltüntetni: „Intézményvezetői pályázat".
A pályázat elbírálásának határideje: 2015. július 1.
A pályázat elbírálásának módjára vonatkozó egyéb információ: a pályáztató fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. Az egyházi köznevelési intézmény vezetőjét az oktatásért felelős miniszter egyetértésével a fenntartó bízza meg. A miniszter az egyetértését csak jogszabálysértés esetén tagadhatja meg.
A pályázattal kapcsolatosan további információ az alábbi elérhetőségen kérhető:
Dr. Borsi Attila lelkész (vac-felsovaros@reformatus.hu +36 30 791 2686).